Ügyfelek részére
Online ügyintézés
Gyakori kérdések
Szolgáltatások
Számlázás
Előfizetés módosítás
Panaszkezelés
Roaming engedélyezése, tiltás
Mobilinternet szolgáltatás megrendelése, módosítása
Híváskezelő szolgáltatások módosítása
EDSZ és Mobilvásárlás
Hívásrészletező igénylés
Számlamásolat igénylés
Elektronikus számlázás beállítása
Tarifaváltás
Adatmódosítás
SIM csere
Lopás/elvesztés
Felmondás

Call center: 06209243226 (Hétköznaponként 9-17 óra között)

E-mail: info@aidaco.hu

Levélcím: 1440 Budapest, Pf. 25.

Aktuális ajánlatainkért és szerződéskötésért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, ahol munkatársaink az Ön igényeinek legjobban megfelelő konstrukciót fogják kialakítani, minden szükséges részletet egyeztetnek, elindítjuk a folyamatot és mindenben segítenek Önnek ennek során!

Név változás esetén: küldje el új személyi igazolványának és lakcímkártyájának kétoldalas fénymásolatát vagy jó minőségű fotóját az info@aidaco.hu címünkre!

Új személyi igazolvány esetén: kérjük, küldje el új személyi igazolványának kétoldalas fénymásolatát vagy jó minőségű fotóját az info@aidaco.hu címünkre!

Állandó lakcím változása esetén: kérjük, küldje el új lakcímkártyájának fénymásolatát vagy jó minőségű fotóját az info@aidaco.hu címünkre!

Számlafogadó és/vagy kapcsolattartási e-mail cím módosítása: kérjük, küldje meg az új adatot az info@aidaco.hu címünkre, vagy telefonon is jelezheti!

Csak levelezési cím módosítása: kérjük, küldje meg az új adatot az info@aidaco.hu címünkre, vagy telefonon is jelezheti!

Kapcsolattartó személyének és/vagy a kapcsolattartási telefonszám módosítása: kérjük, küldje meg az új adatot az info@aidaco.hu címünkre, vagy telefonon is jelezheti!

A szerződésmódosításhoz arra van szükségünk, egy 1) a jelenlegi előfizető az új előfizető javára lemondjon a hívószám(ok)ról, ezzel a szerződésmódosításhoz hozzájáruljon 2) elküldjék részünkre az új előfizető alábbi adatait és iratait:

Magánszemély esetén: személyi igazolvány és lakcímkártya kétoldalas fénymásolata vagy jó minőségű fotója, számlafogadó e-mail címe, kapcsolattartási hívószáma, és amennyiben az előfizetőtől eltér: kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe.

Cég esetén az aláíró személyi igazolványának és lakcímkártyájának kétoldalas fénymásolata vagy jó minőségű fotója, és aláírási címpéldánya; a cég számlafogadó e-mail címe, a kapcsolattartó neve, telefonszáma, és e-mail címe.

Továbbá a sikeres szerződésmódosításhoz az eredeti előfizető nevére kiállított számlák maradéktalan rendezése szükséges.

Elfelejtett, elveszett PIN vagy PUK kódot adatvédelmi okból Előfizető vagy Bejegyzett kapcsolattartó részére tudunk kiadni, a bejegyzett kapcsolattartói címről érkező e-mailre válaszolva, vagy adategyeztetést követően telefonon keresztül.

Bankszámlaszám

10700385-24358400-51100005

IBAN formátum

HU70107003852435840051100005

Kérjük, egyedi banki átutalás indítása során a közlemény rovatban tüntesse fel a hívószámát és a kiegyenlítendő telefonszámla számlaszámát.

A hívószámához tartozó SIM kártya cseréjét bármikor kezdeményezheti az Önhöz legközelebbi Yettel üzletben egy ügyintézési jelszó megadásával, melynek egyeztetése céljából kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat valamely elérhetőségünkön! A jelszót adatvédelmi okból Előfizető vagy Bejegyzett kapcsolattartó részére tudjuk kiadni, a bejegyzett kapcsolattartói címről érkező e-mailre válaszolva, vagy adategyeztetést követően telefonon keresztül.

A szolgáltató a 2 évnél régebbi kártya cseréjét díjmentesen teljesíti, újabb kártya esetében 3 825 Ft-ot számlázhat. A Yettel ügyfélszolgálaton kérni fogják a régi kártya bemutatását, ezért kérjük vigye magával azt. (Amennyiben nem tudja bemutatni, a Yettelnek nem áll módjában teljesíteni a csere igényt.) A http://www.yettel.hu/elerhetoseg/uzletkereso/ link segítségével kiválaszthatja az Önhöz legközelebb eső üzletet.

Az előző hónap forgalmáról szóló számlát minden hónap elején kiküldjük a szerződéskötéskor rögzített módon (postacímre vagy e-mail címre).

Az e-számlák az aidaco@szamlazz.hu címről érkeznek. Kérjük ellenőrizze levélszűrő (Spam) mappáját, illetve vegye fel az aidaco@szamlazz.hu címünket a biztonságos küldők listájába. Amennyiben ezek után sem kapja meg az általunk küldött leveleket, úgy célszerű megadni részünkre másik e-mail címet, ahova számláit küldhetjük a továbbiakban. Számlamásolatot bármikor igényelhet telefonon vagy e-mailben!

A papírszámlákat a Magyar Posta kézbesíti. Amennyiben szeretné a számlát gyorsabban és biztosabban megkapni, és egyszerűbben befizetni, úgy figyelmébe ajánljuk e-számla szolgáltatásunkat, melynek igénybevétele esetén akár több lebeszélhetőséget is kaphat azonos havidíjért. Részletekért, igénylésért keresse ügyfélszolgálatunkat!

Mi a csoportos beszedési megbízás?

A havidíj befizetésének az a módja, amikor az Előfizető ad egy általános felhatalmazást a bankja részére, hogy a szolgáltató az Előfizető egyenlegéről havonta leemelheti a számlája végösszegét. Erről a felhatalmazásról mind a szolgáltató, mind a bank írásos dokumentummal rendelkezik. Ebben az esetben a szolgáltató automatikusan terheli az Ügyfél számláját. A számlalevelet minden esetben az Előfizető kapja meg változatlan módon.

Mi az előnye a csoportos beszedési megbízásnak a többi fizetési móddal szemben?

  • nem kell minden hónapban órákat sorban állnia a postán, vagy az egyedi átutalással törődnie, hiszen a számlák levonása minden hónapban automatikusan megtörténik
  • limitösszeg megadásával kontrollálhatja a kifizetéseket
  • gyors, kényelmes, és számlái biztosan befizetésre kerülnek

Hogyan változtathatom fizetési módomat csoportos beszedésre?

Csoportos beszedési megbízás szolgáltatásunkhoz elengedhetetlenül szükséges, hogy bankfiókjának felhatalmazást adjon a megbízás teljesítésére.

A megbízáshoz szükséges adatok:

Jogosult:

 Aidaco Kft.

Jogosult azonosítója:

 A13171551T242

Jogosult számla száma:

 10700385-24358400-51100005

Fogyasztó azonosítója*:

 hívószáma „201234567” formátumban

* a mobiltelefonszáma kötőjel, zárójel, egyéb karakter nélkül

Miután a bank elfogadta a megbízást, kérjük, hogy küldje el részünkre a bankszámlaszámát, a bankszámla tulajdonosának nevét és a rögzített fogyasztó azonosítót (hívószámot) az info@aidaco.hu elektronikus címre.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy visszajelzésünket követően a következő hónapban kiállított számla kiegyenlítését tudjuk csoportos díjbeszedésen keresztül teljesíteni, így amennyiben Ön még számlaleveléhez csekket kap, kérjük, hogy azt postai úton, vagy átutalással teljesítse.

Mi a roaming szolgáltatás?

Amennyiben külföldön, külföldi hálózatra csatlakozva használja (hang, SMS, adat, MMS) előfizetését, úgy az roaming szolgáltatásnak minősül. A roaming szolgáltatások díjai az 1-es roaming díjzónán belül és kívül nem egységes díjakkal, feltételekkel vehetők igénybe!

EU roaming díjszabás legfontosabb jellemzői

  • Az EU-n belül, valamint az 1-es roaming díjzóna más országaiban – a méltányos használat feltételeinek betartása mellett – alapesetben a belföldivel azonos árakon és feltételekkel vehetők igénybe a roaming mobilszolgáltatások.
  • A Yettel hálózatán kívül is felhasználható perc-, SMS-, valamint lebeszélhető havidíj keretek érvényesek az EU-ban is. A keretek felhasználását követően, illetve azok hiányában a tarifacsomag szerinti hálózaton kívüli, más mobil hálózatokra vonatkozó díjak kerülnek alkalmazásra.
  • A hanghívások fogadása díjmentes.
  • A kizárólag Yettel hálózaton belül felhasználható keretek és kedvezmények továbbra is csak belföldön érvényesek, a flottán belüli hívások külföldről indítva nem díjmentesek, a lebeszélhetőség terhére történnek.
  • A tarifacsomagokban és kiegészítő adatszolgáltatásokban foglalt belföldi adatkeretek tarifacsomagonként különböző mértékben ugyan, de felhasználhatóak az EU-ban is.  Egyes tarifacsomagokhoz külön EU adatkeret tartozik.

A megadott árak tartalmazzák az 5% ÁFA összegét.

« Csomagok megtekintéseéhez kattintson ide! »

Roaming az EU-n kívül

A fenti szabályozás kizárólag az Európai Unión (és 1-es roaming díjzóna egyéb országain) belül történő barangolás esetén érvényes! A többi, nem Európai Unión (és 1-es roaming díjzóna egyéb országain) belüli barangolás esetén a Yettel mindenkor hatályos ÁSZF-ben található roaming díjszabása lép életbe, nem az Aidaco Kft. kedvezményes tarifacsomagja. A mindenkor hatályos díjszabás a Yettel ÁSZF-ben, illetve a https://www.yettel.hu/roaming internetes oldalon tekinthető meg.

Minden magyarországi, belföldi hálózatból indított külföldre (nemzetközi számra) irányuló hívás külföldre telefonálásnak, nemzetközi hívásnak minősül, akkor is, ha az EU-ba irányul vagy más országba. A nemzetközi hívásokra más díjak, feltételek vonatkoznak. A nemzetközi hívások díjait ide kattintva tekintheti meg.

Mi számít nemzetközi hívásnak?

Minden magyarországi, belföldi hálózatból indított külföldre (nemzetközi számra) irányuló hívás külföldre telefonálásnak, nemzetközi hívásnak minősül, akkor is, ha az EU-ba irányul.

Milyen díjszabás lép életbe nemzetközi hívásnál?

A nemzetközi hívások díjai nem egyeznek meg a tarifacsomagba foglalt díjakkal! Az ilyen irányú hívások esetében a mindenkor hatályos Yettel ÁSZF-ben rögzített díjszabás az irányadó, ami a https://www.yettel.hu/nemzetkozi-hivas internetes oldalon tekinthető meg.

A mobilinternet szolgáltatást bármikor tudjuk módosítani, 72 órás ügyintézési határidővel. A havidíjas szolgáltatások a naptári hónaphoz igazodnak és minden hónap elsejével újulnak meg. Amennyiben hóközi módosításra van szüksége, úgy a Yettel ÁSZF szerint a korábban használt és az újonnan igényelt csomag teljes havidíja kiterhelésre kerül. Van lehetősége egyszeri kiegészítő adatcsomagot is vásárolni, vagy a következő számlázási ciklustól kezdődően időzíteni a szolgáltatás váltását.

Adatkártyán a megújuló havi keretet hó közben nem, csak a következő számlázási ciklustól kezdődően tudja módosítani. Ebben az esetben kiegészítő adatcsomag vásárlását tudjuk biztosítani az aktuális havi keret növelése érdekében.

Aktuális árainkért és igénylésért keresse ügyfélszolgálatunkat!

Győződjön meg róla, hogy a mobil adatforgalom be van kapcsolva a készülékén!

Amennyiben még nem történt meg, kérjük, indítsa újra a készülékét (ki- és bekapcsolás) és utána próbálja ismét használni a mobilinternetet!

Ha most használná először a Yetteles mobilinternetet, kérjük, ellenőrizze készüléke beállításait a https://www.yettel.hu/beallitasok oldalon!

Adatkártyát helyezett mobiltelefonba? Ha igen, a hálózati beállításoknál az APN értékét „online” helyett „NET”-re állítsa át!

Ha eddig működött a mobilinernet: volt a készülékén a közelmúltban szoftverfrissítés? Ha igen, szükséges lehet bizonyos beállításokat manuálisan frissíteni a készülékén. A beállítások ellenőrzéséhez és módosításához keresse fel a https://www.yettel.hu/beallitasok oldalt!

Kapott SMS üzenetet a szolgáltatótól, hogy a mobilinternet keretének 100%-a elfogyott? Ha igen, szükséges lehet kiegészítő mobilinternet vásárlása, hogy az internetet megfelelő sebességgel tudja használni.

Belföldön tartózkodik? Ha nem, kérjük, jelezze felénk tartózkodási helyét, hogy segíthessünk a probléma megoldásában!

Próbálja SIM kártyáját egy másik, Yetteles kártyát használó készülékbe helyezni, és úgy tesztelni a szolgáltatást, illetve próbálja ki a másik SIM kártyát az Ön készülékében, így megállapítható, hogy a SIM kártya vagy esetleg a készülék hibás.

Ha nem sikerült a hibaelhárítás, kérjük, az alábbi adatokat jelezze felénk:

  • hívószáma
  • pontos tartózkodási helye (utca, házszám is)
  • mióta tapasztalja a problémát és pontosan mit tapasztal?

Készülékeket a Yettel vállalati árlista alapján tudunk értékesíteni hűségidő nélkül vagy 12 hó hűséggel. A kiválasztott készüléket az info@aidaco.hu e-mail címen rendelheti meg. A készülékek technikai jellemzői a https://www.yettel.hu/vallalatok linken tekinthetők meg. Amennyiben ajánlatunk felkeltette az érdeklődését, úgy a megrendeléshez a következő adatokat kérjük megadni: 

  • hívószám
  • választott készülék típusa, színe
  • hűségidő hossza (hűségidő nélkül, 1 év)
  • szállítási adatok (név, cím, telefonszám)
  • fizetési mód (utánvét, előre utalás)

Tájékoztatjuk, hogy árlistánk visszavonásig, illetve a készlet erejéig érvényes. A készülék árát egy összegben szükséges rendeznie.

chevron-down-circle